המסך הכחול מהדהד לך בעינים שעות....
אבל ה MINIIDE מומלץ גם ל HC11! למי שרוצה לתכנת באמסבלי מוטרורלה - אסמבלי מאד מאד מתקדם ומאד דומה לשפה גבוהה!
WWW.MGTEK.COM/MINIIDE
מאד מאד מאד מומלץ
עובד על WINDOWS UNIX וכל דבר אחר
עם קומפיילר וDOWNLOADER למרות שאני מעדיף את אלו של AXIOM
WWW.AXMAN.COM שהם מקצועיים ביותר.
במפי