על ידי The arctic wolf » ד' יוני 03, 2009 3:59 pm
אלכס השמח נורא שלום.
זהו שבב המאפשר להקליט צילילים למשך 14 או 20 שניות ולהשמיע אותם אחר כך..
בקשר למה כל רגל עושה,
תפתח את דפי הנתונים ב-pin description
(אם מעל השם של הרגל יש קו זה סה"כ אומר שהיא פעילה באפס וזהו(לוגיקה הפוכה) ) .
בקשר לאיך לחבר,יש לך בדפי הנתונים דוגמא למעגל טיפוסי(ואם זה לא מספיק אז תריץ פרוייקטים עם השבב המדובר בגוגל).
מה בעצם עוד??
אנדריי.
זה שהרעיון משוגע עוד לא אומר שהוא לא יצליח!