על ידי דרדס כתום » א' יולי 24, 2005 11:07 pm
החתימה החדשה שלי לא מתקבלת בטענה שהיא ארוכה מדי, למרות שהיא סה"כ ארבע מילים, והאבסורד שהחתימה הקודמת שלי הרבה יותר ארוכה.
וכן! זה חשוב! צריך לדעת מה על האג'נדה אצלי!
עדי (אני לא סומכת על האתר שיראה מי כתב מה...)