על ידי synadler » א' ינואר 08, 2006 12:05 pm
שלום רב,
בתור משתשמש חדש (סה"כ כחודש בפורום) האכזבתי לראות שלא ניתן להדביק תמונות,
אלא צריך לשים אותן באתר אחר ולשים קישור... זה נראה לי קצת מגוחך.
אולי תרימו את הכפפה ותשנו את זה?
יואב.
Get rich OR die trying...