על ידי Dima K » ב' נובמבר 19, 2012 6:33 pm
התמסורת של המנוע היא חד כיוונית, כך שכאשר הקפיץ משתחרר הוא חופשי לנוע, ולכן הוא לא "עוזר" למנוע
לכן אפשר לראות עליה ואחריה ירידה כשהמנוע חוזר לסל"ד גבוה, הירידה לא מידית בגלל האינרציה של תמסורת גלגלי שיניים
אין לי נתונים על סל"ד המנוע בשלבים שונים לכן זה רק הערכה, אבל זה התיאור היחיד שאני יכול לחשוב עליו
קצה המהלך הוא מיד אחדי הפיק, הקפיץ משתחרר וחוזר למקום, לכן יש לי חצי זמן מחזור כדי להגיב ולעצור את המנוע