על ידי גיא יונה » ג' אוקטובר 09, 2012 7:20 pm
שלום אמנון,
נשמח מאוד אם תרצה לקחת תפקיד זה על עצמך. אנו תומכים במינוי מנהל פורום מתוך קהילת האתר. במידה ומי מתוך המשתתפים הפעילים בפורום יהיה מעוניין לקבל אחריות על ניהול הפורום , אנא שלח הודעה פרטית בעניין לאחד המנהלים ובנושא ישקל לגופו של עניין.
בברכה,
אסף פוניס וגיא יונה