על ידי צוות האתר » ו' אוקטובר 18, 2002 4:33 pm
שלום לכל באי הפורום
מטרתו של פורום זה היא לאפשר לכם במה לשאול שאלות, להציע הצעות ולהביע את עמדותיכם בקשר לנושאים שונים הקשוריחם באתר, בעיצובו, בתכניו ובניהולו.
אנו נשתדל להענות לכל בקשותיכם במידת האפשר.
בברכה,
צוות האתר