מני וענבר שלום .
לענבר יש תואר שלישי (לפחות) של אי פחד מלימוד עצמי ! הלוואי על כולנו (על באמת!).

:
אל השאלה שלך .
האם אתה יכול לדעת מראש האם המכונית ניתנת להתאמה.
התשובה מתחלקת לשניים האם אתה מהחברה של עינבר , כלומר בעלי חוש טכני מפותח מאוד וחוסר פחד בסיסי .
אם כן אז אין בעיה להתאים כל מכונית למה שאתה צריך.
מיצד שני אם לא אז הסיפור הוא אחר.
אכן ניתן להתאים כל מכונית שהגלגלים הקידמים שלה מאפשרים תנועה לימין ולשמאל לחיבור מערכת היגוי. אבל השאלה האם זה הדבר המרכזי בפרויקט שלך?! (או כמה זמן אתה רוצה להשקיע בנקודה הזאת בפרויקט)
ההכוונה שלי למנוע סרבו מיועדת לקצר את התהליך של בניית המשוב לכיוון הגלגלים והקוד אשר יטפל במשוב הזה (סרבו עושה את כל זה מתוך המיבנה שלו).
לגבי הבקר , אם אני זוכר נכון ל במבל בי אין כניסות אנלוגיות ואני לא יודע איך מערכת העקיבה שלך אמורה לעבוד אבל צריך לוודא שהבקר מספיק לדרישה.
ולגבי לילמוד על מכוניות , אני בטוח שאתה יכול לימצוא הרבה חומר בגוגל , אבל הדרך המועדפת עלי היא שיטת פיליפס.
כלומר לקחת מברג פיליפס לפרק , לילמוד מה קורה בפנים (בגיבוי גוגל) ואז להתאים .
אם אתה מהחברה של הגישה הראשונה (ראה למעלה) אתה כבר פרקת את המכונית ליפני שקראת את מה שאמרתי.
אמנון
